Polityka prywatności - Klinika GlamSmile
24391
page-template-default,page,page-id-24391,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Polityka prywatności

 

W GlamSmile stawiamy na przejrzystość i uczciwość w kontaktach z naszymi pacjentami. Dlatego jasno chcemy poinformować w jakim celu zbieramy Twoje dane i jak są one wykorzystywane oraz w jaki sposób możesz je skorygować lub usunąć z naszej bazy.

 

My też nie lubimy spamu. Dlatego Twoje dane zbieramy tylko w celach kontaktowych z Tobą, które są niezbędne do realizacji usług stomatologicznych. Dodatkowo w celach marketingowych zbieramy Twoje dane, aby informować Cię o organizowanych przez nas Dniach Otwartych, wyjątkowych promocjach i innych wydarzeniach, które mogą Ci przynieść wiele korzyści.

 

Pamiętaj, że w każdej chwili masz pełen dostęp do Twoich danych, możesz je skorygować lub usunąć z naszej bazy. Nie spamujemy, nie przekazujemy Twoich danych osobowych osobom i firmom trzecim, które będą je wykorzystywały do swoich celów.

 

Twoje dane są całkowicie bezpieczne.

 

1. Niniejszym pragniemy poinformować iż Administratorem Danych Osobowych jest: Glam Smile z siedzibą w Poznaniu.

 

2. Wyznaczyliśmy Inspektora Danych Osobowych w osobie Hanny Marcinowskiej, z którą można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw przez e-mail: biuro@glamsmilepoland.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby.

 

3. Panu / Pani przysługują prawa:

  • uzyskania potwierdzenia czy przetwarzamy Pana / Pani dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, możliwość uzyskania dostępu do tych danych po weryfikacji tożsamości,
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, po weryfikacji tożsamości,
  • prawo do nieodpłatnej pierwszej kopii przetwarzanych danych, wydanie kolejnych kopii jest odpłatne,
  • prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych,
  • prawo pacjenta do bycia zapomnianym nie znajduje zastosowania wobec danych osobowych przetwarzanych na podstawie art.9 ust.2 lit.h RODO w szczególności wobec przetwarzania danych w ramach dokumentacji medycznej przez cały wymagany okres archiwizacji zgodny z art. 29 ust.1 ustawy o prawach pacjenta w zw. Z art. 17 ust.3 lit.b RODO,
  • w przypadku, gdy dane przetwarzane są na podstawie zgody pacjenta, możecie Państwo zrealizować prawo do bycia zapomnianym w zakresie celu określonego w tej zgodzie,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych nie ma zastosowania w odniesieniu do Pana / Pani danych osobowych przetwarzanych w celach udzielania świadczeń medycznych w szczególności w ramach dokumentacji medycznej możemy przetwarzać dane w dotychczasowym zakresie albowiem mogłoby to istotnie utrudnić realizację tego celu,
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W każdej chwili może Pan / Pani cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, edukacyjnych, naukowych, reklamowych – o ile takiej zgody Pan/Pani nam udzielili pisemnie. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pana / Pani zgody przed wycofaniem,
  • udostępnienia dokumentacji medycznej na zasadach określonych w art 26 i 27 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 186 z późn. zm.),
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jeżeli Pan / Pani uważa, że przetwarzamy Pana / Pani dane osobowe niezgodnie z prawem, może Pan / Pani złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

4. Weryfikacji tożsamości dokonuje się poprzez kontrolę okazanego przez Pana / Panią dokumentu potwierdzającego tożsamość zawierającego co najmniej zdjęcie, imię i nazwisko oraz PESEL lub w przypadku jego braku, inny numer jednoznacznie identyfikujący Pacjenta. Dokumentem potwierdzającym tożsamość jest w szczególności: dowód osobisty, legitymacja studencka, prawo jazdy, paszport. Możemy utrwalić informację o weryfikacji poprzez wpisanie do dokumentacji: daty dokonania weryfikacji tożsamości oraz dokumencie, na podstawie którego została ona dokonana, z jednoczesnym wskazaniem numeru/identyfikatora tego dokumentu (np. numer i seria dowodu osobistego).

 

5. W przypadku, jeżeli w imieniu Pacjenta małoletniego występuje przedstawiciel ustawowy, to tożsamość Pacjenta może być potwierdzona również przez przedstawiciela ustawowego w drodze oświadczenia i okazania dowodu tożsamości przedstawiciela ustawowego. Możemy utrwalić informację o dacie dokonania weryfikacji oraz dokumencie przedstawiciela ustawowego, na podstawie którego została ona dokonana.

 

6. W celu wykonania Pana/ Pani praw proszę o skierowanie żądania pod adres e-mail: biuro@glamsmilepoland.pl lub nr tel.: +48 61 880 35 44. Proszę pamiętać, że przed realizacją Pana / Pani żądania będziemy musieli upewnić się czy żądanie na pewno pochodzi od Pana/ Pani, czyli będzie musieli Pana / Panią zidentyfikować pytając o dane które wyłącznie Pan/Pani zna. Jeżeli weryfikacja Pana / Pani tożsamości nie zostanie pomyślnie przeprowadzona będziemy musieli prosić Pana/Panią o osobiste odwiedzenie naszej jednostki w celu potwierdzenia żądania i prawidłowej identyfikacji, dopiero wówczas Pana / Pani żądanie będzie podlegało realizacji.
7. Podanie przez Pana / Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z §1 i §2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. poz. 2069), oraz z art.25 i 24 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 186 z późn. zm.).

 

8. Jeżeli Pan / Pani nie podadzą danych osobowych nie będziemy mogli udzielić Panu / Pani świadczeń leczniczych.

 

9. Zgoda pisemna na przetwarzanie danych osobowych w celu reklamowym, marketingowym , edukacyjnym lub naukowym jest dobrowolna.

 

ocena
4.7 / 5